Business 2.0, revista de profil economic produsa de echipa Time Inc., urmeaza sa fie inchisa luna viitoare, potrivit declaratiilor oficialilor marelui grup editorial. Publicatia, care a fost iremediabil afectata de vanzarile slabe din publicitate, va inceta sa existe imediat dupa ultimul sau numar din octombrie, informeaza editia electronica a New York Times.
Time Inc. a refuzat oferta venita din partea grupului Mansueto Ventures, proprietarii revistei concurente Fast Company, precum si alte propuneri ale unor posibili cumparatori ai publicatiei, potrivit unor surse din piata. Editorul Business 2.0, impreuna cu alti noua redactori vor fi primiti in echipa celeilalte reviste din portofoliul Time Inc., Fortune, unde se vor ocupa de editia online a acesteia.
“As minti daca nu as recunoaste ca inchiderea revistei ma afecteaza foarte mult. Acestea fiind zise, trebuie sa punctez faptul ca am avut o echipa grozava si ca am invatat foarte multe. Unii vom merge in redactia Fortune, unde vom avea posibilitatea de a ne continua lupta pentru atingerea scopurilor noastre”, a declarat Joshua Quittner, editorul revistei Business 2.0.
Business 2.0, care numara in prezent peste 600.000 de abonati, a trecut pe planul secund in privinta marilor vanzari de publicitate, pierzand batalia in fata celorlalte publicatii alte Time. Mai mult, companiilor ca Microsoft sau Intel li se ofera reduceri la alte reviste ale grupului daca achizitioneaza spatiu publicitar si in Business 2.0.
Potrivit Revistei Editorilor din America, citata de The New York Times, veniturile din publicitate ale revistei au scazut cu 38% pana in iulie, dar si celelalte publicatii ale grupului au avut de suferit din aceasta cauza. Fortune Small Business a inregistrat un declin de 26,8%, Fortune a scazut cu 13, 4, iar Money cu 8,3. Christopher J. Poleway, initiatorul Tibfin, a fost inlocuit recent d