Ambasadorul SUA la Bucureşti atrage atenţia că infrastructura precară de transporturi provoacă pierderi afacerilor Prima impresie pe care o ai răsfoind ghidul turistic editat de cei de la Ambasadorul SUA la Bucureşti atrage atenţia că infrastructura precară de transporturi provoacă pierderi afacerilor
Prima impresie pe care o ai răsfoind ghidul turistic editat de cei de la National Geographic este că trebuie să-ţi mai petreci multe vacanţe în ţară pentru a reuşi să vezi măcar puţin din tot ce merită vizitat din România. Autorii lucrării au "luat" probabil la picior ţara în lung şi-n lat, pentru că oferă cu lux de amănunte detalii despre obiective turistice despre care mulţi dintre români este foarte posibil să nu fi auzit.
Lucrarea este destinată nu doar promovării României ca destinaţie turistică, ci şi pentru a-i sfătui pe turişti ce să facă pentru ca sejurul să fie reuşit, dar sunt destul de multe sfaturi referitoare la ce nu ar fi bine să faci în România. Astfel, răsfoind ghidul, am reţinut că se pune accent pe starea destul de proastă a infrastructurii şi pe agresivitatea şoferilor autohtoni.
Ca urmare, sfatul dat potenţialilor vizitatori este să aibă în vedere călătoria cu trenul drept prima opţiune pentru a circula prin România, mai ales dacă nu se doreşte a se vizita locuri mai izolate, unde nu este posibil accesul decât cu maşina. Nici traficul către Bucureşti şi în interior nu a primit aprecieri mai bune, pentru care autorii ghidului au folosit pentru a-l descrie adjectivul "înnebunitor". Celor care nu s-au hotărât însă cum să circule prin România li se mai oferă un ultim argument: "preţul relativ ridicat" al combustibililor. Lipsa indicatoarelor şi a plăcuţelor de informare este şi ea semnalată, vizitatorii fiind sfătuiţi să-şi procure din timp hărţi cât mai detaliate.
Prioritară, reabilitarea infrastructurii
De al