Operatorul de telefonie mobila Cosmote a anuntat joi lansarea unei reviste trimestriale de divertisment si lifestyle dedicata tinerilor, intitulata Identity Communication (I.C.), care urmeaza sa fie distribuita gratuit prin reteaua magazinelor operatorului si ale partenerilor sai, precum si intr-o serie de cafenele, baruri si restaurante.
Publicatia a fost anterior lansata in Grecia si Bulgaria, iar in Romania este editata si realizata sub coordonarea Diviziei de marketing si comunicare a Cosmote de catre agentia de publicitate McVictor&Hamilton.
Revista are 100 de pagini color si abordeaza subiecte atat din mediul international cat si romanesc, de la muzica, film, gadgeturi, pana la cele mai noi modele de automobile sau telefoane mobile, evenimente culturale, calatorii sau moduri de a petrece timpul liber.
Operatorul de telefonie mobila Cosmote a anuntat joi lansarea unei reviste trimestriale de divertisment si lifestyle dedicata tinerilor, intitulata Identity Communication (I.C.), care urmeaza sa fie distribuita gratuit prin reteaua magazinelor operatorului si ale partenerilor sai, precum si intr-o serie de cafenele, baruri si restaurante.
Publicatia a fost anterior lansata in Grecia si Bulgaria, iar in Romania este editata si realizata sub coordonarea Diviziei de marketing si comunicare a Cosmote de catre agentia de publicitate McVictor&Hamilton.
Revista are 100 de pagini color si abordeaza subiecte atat din mediul international cat si romanesc, de la muzica, film, gadgeturi, pana la cele mai noi modele de automobile sau telefoane mobile, evenimente culturale, calatorii sau moduri de a petrece timpul liber.