Avon Romania, filiala locala a grupului american de cosmetice cu vanzare directa Avon, a ajuns anul trecut la o notorietate a brandului de 95% pe piata locala, in crestere fata de 59% in 2000. Compania a realizat o dublare a investitiilor in publicitate, in ultimii trei ani, iar in 2006 valoarea acestora s-a ridicat la 3,7 mil. dolari. "Anul trecut am avut vanzari de 126 mil. dolari, in crestere cu 13% fata de 2005. Am inceput foarte puternic acest an si vom creste peste nivelul pietei", a declarat ieri Angela Cretu, directorul general al Avon Romania. Un avans al vanzarilor peste ritmul de crestere al pietei ar aduce companiei majorarea cotei de piata, care este de 20% in prezent, conform unui studiu Euromonitor citat de Angela Cretu. Avon Romania a inregistrat anul trecut un profit net de 19 mil. dolari, in crestere cu 15% fata de 2005.
Avon Romania, filiala locala a grupului american de cosmetice cu vanzare directa Avon, a ajuns anul trecut la o notorietate a brandului de 95% pe piata locala, in crestere fata de 59% in 2000. Compania a realizat o dublare a investitiilor in publicitate, in ultimii trei ani, iar in 2006 valoarea acestora s-a ridicat la 3,7 mil. dolari. "Anul trecut am avut vanzari de 126 mil. dolari, in crestere cu 13% fata de 2005. Am inceput foarte puternic acest an si vom creste peste nivelul pietei", a declarat ieri Angela Cretu, directorul general al Avon Romania. Un avans al vanzarilor peste ritmul de crestere al pietei ar aduce companiei majorarea cotei de piata, care este de 20% in prezent, conform unui studiu Euromonitor citat de Angela Cretu. Avon Romania a inregistrat anul trecut un profit net de 19 mil. dolari, in crestere cu 15% fata de 2005.