Bucurestiul este un oras. Dar nu unul singur, ci chiar mai multe. Este un oras pentru fiecare bucurestean in parte. Are practic acelasi spatiu. Doar traseele difera. Si perceptiile. Care, daca am sta sa le numaram, ar ajunge chiar pana la 2 milioane (ofic
Orice oras are mai multe identitati. Cate una pentru fiecare locuitor sau, macar, cate una pentru fiecare categorie in parte. Unul este Bucurestiul omului de afaceri, al femeii de cariera si al managerului si altul este Bucurestiul creativului, al boemului urban si al unui om de cultura. Fiecare poate fi "fondatorul" unui nou Bucuresti. Asa cum spune si sloganul vehiculat la Olimpiadele Comunicarii, "BUCUResti si tu".
Bucurestiul afacerist
Prin definitie, businessman-ul este acela care are propria afacere. Tot prin definitie, viata acestui om se invarte, cu precadere, in jurul afacerii sale. Marius Chiriac, Managing Partner la United Vision (companie distribuitoare de produse optice), nu face exceptie. Si pentru ca este dependent de business, dar si de relaxare, Chiriac se straduieste sa le imbine. Si, de cele mai multe ori, reuseste. Chiar si in Bucuresti.
Cafeneaua preferata pentru intalnirile cu partenerii (de fapt, "biroul sau mobil") este Gloria Jeans Cafe din Plaza Romania. Iar pentru prieteni rezerva o masa la Casa Romaneasca, langa Aeroportul Otopeni. Chiriac se declara "urban" si sustine ca ii place sa mearga la concerte. In rest, daca are timp liber si se afla in Capitala, nu face altceva decat sa... doarma si astfel sa recupereze din oboseala acumulata.
Omul de afaceri Marius Chiriac recunoaste ca nu prea ii place Bucurestiul. Si nici nu se simte incitat sa il exploreze. Cu toate acestea, "daca trebuie sa aleg, cred ca prefer zona de case de pe 1 Mai - Domenii si centrul vechi".
Bucurestiul Omului de Afaceri: "In primul rand, locurile unde su