Ecluza Herastrau a fost inaugurata, vineri, dupa 70 de ani de la construire, si a costat aproape un milion de euro. Ecluza a fost realizata de Firma DIMAR SRL, eveniment la care edilul general al Capitalei, Adriean Videanu, nu a fost prezent, potrivit Mediafax.
Ecluza Lacului Herastrau, construita intre 1933-1939, era nefunctionala, astfel ca autoritatile au aprobat, in 2006, inceperea lucrarilor de reparare si dare in folosinta a acesteia.
Lucrarile de reabilitare au fost terminate in luna august, dupa care au inceput lucrarile tehnice, ce au durat inca o luna.
Ecluza va avea doua functii, cea de agrement si de golire suplimentara a lacului catre Lacul Floreasca atunci cand va ploua abundent. Lacul Herastrau poate pune in pericol cartierele din vecinatatea sa.
Potrivit lui Virgil Carstea, desi ecluza Herastrau este de zece ori mai mica decat cea de la Portile de Fier, este la fel de complexa, astfel ca anul viitor vor putea tranzita zece vapoare intre Herastrau si Floreasca.
Durata unei curse dus-intors este de aproape o ora si costa cinci lei, vaporul parcurgand opt kilometri, urmand ca pe viitor distanta unei curse sa se mareasca, la fel si pretul.
Ecluza Herastrau a fost inaugurata, vineri, dupa 70 de ani de la construire, si a costat aproape un milion de euro. Ecluza a fost realizata de Firma DIMAR SRL, eveniment la care edilul general al Capitalei, Adriean Videanu, nu a fost prezent, potrivit Mediafax.
Ecluza Lacului Herastrau, construita intre 1933-1939, era nefunctionala, astfel ca autoritatile au aprobat, in 2006, inceperea lucrarilor de reparare si dare in folosinta a acesteia.
Lucrarile de reabilitare au fost terminate in luna august, dupa care au inceput lucrarile tehnice, ce au durat inca o luna.
Ecluza va avea doua functii, cea de agrement s