�O data pe an oamenii de PR ies la lumina�. Si asta se intampla la Romanian PR Award, cea mai mare competitie a practicantilor romani de relatii publice. Evenimentul pune fata in fata zeci de campanii de comunicare, ce sunt analizate, comparate si premiate. Batalia se da intre nume consacrate ale PR-ului romanesc, dar si intre debutanti, pentru care competitia se poate transforma intr-o buna rampa de lansare.
Pe masura ce relatiile publice se dezvolta si ridica stacheta pe teren romanesc, este tot mai multa nevoie de competitii oficiale, sustinute de organizatii profesionale internationale, care sa ateste nivelul de profesionalism si creativitate al romanilor. Dar ce inseamna castigarea unui premiu la Romanian PR Award? “Daca iei un premiu la PR Award, reusesti, in primul rand, sa convingi lumea afacerilor ca PR-ul in sine este o afacere buna. Apoi, esti recunoscut si apreciat de colegii de breasla. Si stim cu totii cat de important e asta”, a explicat, in cadrul unui seminar, Thomas Achelis, presedinte al Forum for International Communication, organizatie care a initiat Romanian PR Award in urma cu cinci ani.
Recunoastere pentru profesionisti, dar si o excelenta rampa de lansare pentru tinerii studenti aflati la inceput de drum. Pe langa atestatul recunoscut international, pe care il primesti odata cu statueta aurita, intri intr-o baza de date a companiei Forum for International Communication. Iar marile agentii de PR din Romania apeleaza adesea la cei de la Forum atunci cand au nevoie de recomandari pentru oameni tineri si talentati.
Drumul spre statueta aurita incepe cu un simplu dosar A4, care cuprinde un formular de inscriere, ce poate fi descarcat de pe www.praward.ro, un rezumat al campaniei de maximum 1000 de cuvinte, in limbile romana si engleza si eventualele materiale auxiliare care sustin campania. Rezumatul de 1000 de cuvinte trebuie i