Luând piesă cu piesă, şi judecând şi ca întreg manuscrisul compus din texte din diferite perioade, aţi intuit corect că selecţia pentru România literară poate fi, poate părea, neomogenă. Nedatându-le, nu se poate compara/evalua valoarea lor în creştere ori descreştere odată cu trecerea anilor. Era normal să alegeţi pentru noi din ce aţi scris în timp şi vă mai place şi astăzi. Se poate deduce că nu treceţi sub tăcere cu uşurinţă peste etape, că întotdeauna aţi avut o aleasă grijă să nu coborâţi sub un nivel bun fie şi rămânând singur şi judecând singur, de cele mai multe ori bine, păstrându-vă fertila îndoială de sine, care este folositoare până la un punct. Precizaţi că nu sunteţi "la primul debut literar", fiind "publicat cu ceva timp în urmă". Ne-ar fi fost de ajutor în formularea unor aprecieri cât mai aproape de adevăr, să fi precizat acele evenimente pe care doar le sugeraţi. Aşadar, unde şi cine v-a debutat? Selecţia de acum este în mare parte mulţumitoare. Dar ar fi şi destule piese, poate din cele vechi, care ar trebui încă lucrate. Dintre cele care ne plac ar fi Toamnă prin aleasa lui caligrafie: "în cameră este după amiază;/ pe masă, un măr roşu/ gânditor", dar şi Stampă: "Prinţesa/ bea/ ceai de tamarin./ ronţăie prăjituri/ şi citeşte învăţăturile/ lui Lao-Tz;// Treptat, / chimonoul din mătase/ îi alunecă, şi ea rămâne goală şi întristată;// Iată caligrafia nudului". Şi tot cu un iată în finalul abrupt, Caligrafie: "Să sufli în/ cafeaua fierbinte/ ca şi cum ai/ sufla în lumânare// Iată/ religiozitatea burgheză. în schimb Somnul, singura datată 2001, are mai multe hibe, în versul al doilea şi în versul al cincilea, respectiv vocala a repetându-se în ligamente ("mirosea a adieri" şi "capul pe piatră", unde se-aude stupefiant cuvântul reieşit tot dintr-un ligament ignorat, pulpe! Poetul atent, la primul control al textului său, când încă e cald, la prima