O calatorie pe strazile unde se fac reparatii, in special unde se lucreaza la terasamentul liniilor de tramvai, este o adevarata aventura. Desi Primaria Municipiului Bucuresti anunta ca peste mai putin de 10 zile se vor da in folosinta artere importante din Capitala unde s-au derulat programe de reabilitare a carosabilului si a liniilor de tramvai, situatia este de-a dreptul dezastruoasa, lucrarile fiind departe de a fi finalizate. In plus, liniile de tramvai proaspat refacute de pe Calea Mosi O calatorie pe strazile unde se fac reparatii, in special unde se lucreaza la terasamentul liniilor de tramvai, este o adevarata aventura. Desi Primaria Municipiului Bucuresti anunta ca peste mai putin de 10 zile se vor da in folosinta artere importante din Capitala unde s-au derulat programe de reabilitare a carosabilului si a liniilor de tramvai, situatia este de-a dreptul dezastruoasa, lucrarile fiind departe de a fi finalizate. In plus, liniile de tramvai proaspat refacute de pe Calea Mosi
O calatorie pe strazile unde se fac reparatii, in special unde se lucreaza la terasamentul liniilor de tramvai, este o adevarata aventura.
Desi Primaria Municipiului Bucuresti anunta ca peste mai putin de 10 zile se vor da in folosinta artere importante din Capitala unde s-au derulat programe de reabilitare a carosabilului si a liniilor de tramvai, situatia este de-a dreptul dezastruoasa, lucrarile fiind departe de a fi finalizate. In plus, liniile de tramvai proaspat refacute de pe Calea Mosilor si soseaua Giurgiului au fost transformate, tot din cauza lucrarilor interminabile, in spatii de parcare pentru zeci de masini. De asemenea, in zonele in care RATB a inlocuit tramvaiele cu linii-naveta de autobuz, drumul spre serviciu a devenit un calvar pentru toti bucurestenii care locuiesc prin zona si nu au masina. Nici cei care au propriul autoturism nu sunt mai norocosi, fiindca