Cel mai adesea, candidatii cred ca obtinerea unei slujbe depinde doar de setul de abilitati pe care le poseda. Competentele specifice nu sunt insa suficiente pentru obtinerea postului dorit, mai ales in cazurile in care noua slujba implica inventivitate si creativitate.
Managerii primesc adesea mii de CV-uri, continand date foarte asemanatoare, diferentierea candidatilor facandu-se cel mai adesea pe criterii secundare. Pentru obtinerea postului dorit este necesar sa nu fie neglijat nici un aspect al CV-ului, inclusiv sloganul sau motivatia.
Atunci cand intalnesc motivatii originale, inventive si realiste, managerii tind sa reevalueze continutul rezumatului candidatului. Abilitatile specifice profesiei ar putea fi mai bine puse in valoare de un slogan personalizat.
Cand sunt mentionate functiile ocupate in trecut este bine sa se precizeze si un element personal, cum ar fi o anumita abilitate sau chiar o strategie folosita ca model in rezolvarea sarcinilor.
In locul titulaturii simple, Project manager, ar putea fi folosita forma, Project manager, cu abilitati sporite in identificarea problemelor, sau cu o mare capacitate de a lucra in conditii de stres.
Sloganul poate da nastere unei "marci" personale, care sa individualizeze CV-ul si sa-i ofere candidatului o sansa in plus in obtinerea postului dorit.
Cel mai adesea, candidatii cred ca obtinerea unei slujbe depinde doar de setul de abilitati pe care le poseda. Competentele specifice nu sunt insa suficiente pentru obtinerea postului dorit, mai ales in cazurile in care noua slujba implica inventivitate si creativitate.
Managerii primesc adesea mii de CV-uri, continand date foarte asemanatoare, diferentierea candidatilor facandu-se cel mai adesea pe criterii secundare. Pentru obtinerea postului dorit este necesar sa nu fie neglijat