Cea mai importantă marcă de pe piaţa romănească oferă acum o variantă de 85 CP a motorului 1,5 dCi.La doi ani de la lansarea motorizării diesel de 1,5 litri şi 70 de cai-putere, Dacia Logan s-a imbogăţit cu o nouă variantă a aceluiaşi propulsor, care oferă acum 85 de cai-putere.
Cea mai importantă marcă de pe piaţa romănească oferă acum o variantă de 85 CP a motorului 1,5 dCi
La doi ani de la lansarea motorizării diesel de 1,5 litri şi 70 de cai-putere, Dacia Logan s-a imbogăţit cu o nouă variantă a aceluiaşi propulsor, care oferă acum 85 de cai-putere.
REUŞIT. Vi se pare mică diferenţa de numai 15 CP faţă de generaţia anterioară? Senzaţia va dispărea atunci cănd veţi ajunge la volan şi veţi pişca pentru prima oară pedala de acceleraţie. Motorul are cu adevărat viaţă in el: depăşirile se realizează mai uşor, graţie cuplului maxim de 200 Nm care este disponibil de la 1.900 rpm. Ceea ce impresionează insă şi mai mult este consumul. Pe traseul Bucureşti - Sibiu, Logan Sedan a consumat 15 litri, ceea ce inseamnă 5 litri la 100 km, deşi pe autostradă viteza nu a coborăt sub 140 km/h, iar aerul condiţionat a funcţionat fără intrerupere. In cazul unei exploatări rezonabile, noul motor poate oferi o autonomie de aproape 1.200 de kilometri!
CONCURENŢĂ - Diferenţă de 450 de euro
Faţă de maşinile echipate cu motorul de 70 de cai-putere, un Logan dotat cu 1,5 dCi 85 CP costă cu 450 de euro mai mult. Cu toate că diferenţa nu este neapărat semnificativă, constructorul de la Piteşti nu intenţionează să renunţe la prima generaţie de motoare, care va fi comercializată in paralel cu noul propulsor. Motorul 1,5 dCi 85 CP este disponibil in Romănia pe versiunile Laureate, Ambition şi Prestige, pentru Logan Sedan, şi pe versiunile Preference şi Laureate in cazul lui Logan MCV. Asemeni intregii game de motoare care echipează Logan,