Buna ziua, va scriu aceste randuri impins de o indignare fara limite, la ceea ce mi s-a putut intampla intr-unul din hotelurile din Romania.
Nu stiu cat de mult il vor afecta pe proprietarul hotelului aceste randuri, dar scopul meu este sa previn si alti turisti care vin sa vada Romania, de lipsa de scrupule si de profesionalism care, dupa parerea mea, nu are ce cauta in turism.
La numai 23 de ani, intr-o tara cu traditie in turism, Austria, si cu o concurenta acerba in bransa, fiica mea, Andreea, a reusit, cu ajutorul surorii ei, Anca, si al nostru, sa puna pe picioare propria afacere, o agentie de turism - Kult-Reisen Austria. Venim regulat, incepand din acest an, cu turisti austrieci in turul Romaniei (aproximativ 200 in acest an), care au o pofta teribila de a cunoaste tara, suntem mandri sa le aratam frumusetile Romaniei si am fost bine primiti peste tot cu grupurile noastre, pentru ca exista oameni care isi cunosc meseria. In turismul austriac, exista sloganul "Der Gast ist Konig", adica "clientul este rege", dar, din pacate, in Romania "Regele" este tratat nu tocmai regeste si trebuie sa vada si lucruri care nu sunt tocmai o reclama buna pentru tara si turismul romanesc. In urma unor neintelegeri in legatura cu plata serviciilor de cazare, Ratu Gheorghe, proprietar al hotelului Eden din Campulung Moldovenesc, a admonestat-o pe conducatoarea grupului, respectiv sefa agentiei, cu invective ce nu merita mentionate in aceste randuri. Toate astea, in fata turistilor austrieci care nu intelegeau, dar puteau deduce dupa mimica lui ce vrea sa spuna. A fost vorba de nefunctionarea aparatului de la receptie de citit cardul. Fiica mea a vrut sa plateasca cu cardul, si aparatul nu l-a putut citi. Atunci a inceput circul, proprietarul hotelului iesindu-si din fire, pe un lucru de care nu eram vinovati, si care s-a rezolvat pana la urma foarte simplu, plati