Afacerile cu magazinele de decoratiuni interioare au luat amploare odata cu dezvoltarea domeniului constructiilor si a pietei imobiliare, ajungand la cifre de afaceri de aproape un milion de euro.
Cristina Oancea, in varsta de 28 de ani si de profesie inginer, este Managing Partner al companiei Lemon, infiintata la finele lui 2004, prin deschiderea, in centrul Capitalei, a unui magazin de decoratiuni interioare, care a permis reprezentantilor companiei sa incerce piata cu alt gen de produse.
Practic, tanara antreprenoare a preluat la inceputul acestui an businessul Lemon, detinand in acest moment 75% din companie. Chiar daca in acest moment, compania are acum o valoare de aproximativ 500.000 euro, afacerea are un potential urias de crestere deoarece industria este pe mare val in ton cu evolutia constructiilor si a proiectele noi rezidentiale. “Mi-am dorit sa am propria afacere si am ales acest business din pasiune pentru decoratiunile interioare si articolele de design si pentru ca cred in acest segment de piata”, spune Cristina Oancea.
In 2006 cifra de afaceri a Lemon a fost de 350.000 de euro. Cristina Oancea estimeaza ca anul acesta va fi o crestere de 100%, lucru care se explica prin cresterea numarului de magazine proprii, dar si prin sistemul de franciza.
Dintr-un client fidel al magazinelor Lemon, Cristina Oancea a devenit proprietara acestui business dupa preluare. “Am luat cea mai buna decizie pentru ca acum nu as mai gasi o companie similara pe piata locala pentru a o cumpara”, enunta Oancea.
Dupa o dezvoltare oraganica proprie prin deschiderea celui de-al doilea magazin in centrul Home and Design Mall, completata de inaugararea unui showroom in complexul Mobexpert Baneasa, Lemon Interior Design a trecut la un nou stadiu de evolutie: extinderea la nivel nivel national prin francize. „Avem foarte multe cereri pentru o franciza