Proiectul a fost realizat in ultimii doi ani si a presupus schimbarea radicala a ambalajului si a etichetei, foarte asemanatoare acum cu acelea folosite de marca de apa minerala Evian - ambalaj din PET albastrui si eticheta in culorile albastru deschis (pentru apa minerala carbogazoasa) si roz pal (pentru apa minerala necarbonatata - plata).
„Ne-am dorit sa reimprospatam imaginea apei, dar si sa cream o poveste in jurul marcii”, explica Viorel Micula, presedintele grupului de firme European Drinks.
Sloganul campaniei este „Apa de legenda” si face referire la o legenda renumita in zona Muntilor Apuseni, a iubirii dintre doua personaje mitice - fiica Regelui Ghetii si fiul Regelui Focului, cu care se doreste sa se induca ideea puritatii apei.
Compania intentioneaza ca aceste schimbari, precum si investitiile ulterioare in publicitate sa duca la cresterea cu circa 20% a vanzarilor de apa minerala in acest an, pana la un nivel de aproximativ 150 de milioane de litri. Prin comparatie, liderul industriei de apa de la noi, compania Romaqua - care imbuteliaza marca Borsec - produce anual circa 240 de milioane de litri de apa.
Ceea ce nu s-a schimbat la marca Izvorul Minunilor este logoul si pretul apei. „Deocamdata, nu ne gandim sa schimbam si pretul produsului”, a spus Viorel Micula.
Au intrat si pe Energy Drinks
European Drinks este, de cateva saptamani, si producator de bauturi energizante, sub marca Rienergy. Dupa filosofia pe baza careia au fost lansate toate cele 350 de produse detinute in prezent de companie, bautura energizanta va fi printre cele mai ieftine produse din acest segment de pe piata.
„In magazine, o cutie de bautura energizanta costa 1,5 lei”, a spus Micula. Majoritatea produselor din acest segment prezente pe rafturile din magazinele romanesti au preturi cu 20%-40% mai mar