Cand a infiintat mica sa companie software, Faizan Buzdar,in varsta de 31 de ani, si cei trei prieteni ai sai si-au stabilit sediul intr-o camera de oaspeti din casa unui alt prieten, care oferea o panorama de vis: casa luxoasa a unui antreprenor care a obtinut miliarde din propriul start-up. \"Priveam acea proprietate si ne spuneam ca o vom cumpara in caz de succes al ideii noastre de afaceri\", declara incantat Buzdar, citat de cotidianul The New York Times.
Dupa succesul inregistrat de start-up-ul pakistanezului, Scrybe Corporation, e foarte probabil ca Buzdar sa isi poata permite proprietatea respectiva. Scrybe s-a dezvoltat ca o unealta manageriala de administrare a informatiilor personale, ajungand la un succes fenomenal care a atras investitii din partea mai multor companii de profil, de la L.M.K.R, un business IT cu sediul in Dubai, pana la cunoscuta companie de software Adobe Systems.
Scrybe, fondata in capital pakistaneza Islamabad, o zona necunoscuta dezvoltatorilor de software, concureaza in prezent pe o piata bine stabilita cu liderul Microsoft Outlook si serviciile de planificare si organizare oferite online de Google si Yahoo, dar si cu o serie de alte companii de dimensiuni reduse. Ce a starnit insa interesul utilizatorilor Web pentru site-ul iScrybe.com?
Inainte de toate, debutul iScrybe.com a fost realizat ca la carte, cu un target bine definit. In octombrie 2006, prezentarea site-ului intr-un clip video de sapte minute pe YouTube (evident, cel mai mare site video online) a atras priviri curioase si interes din partea internautilor: un serviciu nou, practic si indraznet de planificare si organizare a activitatilor de zi cu zi. Ceea ce a impresionat “audienta” si a garantat accesarea continua a site-ului au fost insa elementele inovatoare ale calendarului de planificari.
Ce este atat de inovator la iscrybe.com? Sa fie interf