Pentru că piaţa de telefonie mobilă este saturată, providerii se orientează şi spre serviciile de telefonie mobilă Dacă Romtelecom a pierdut un milion de abonaţi într-un singur an,
Pentru că piaţa de telefonie mobilă este saturată, providerii se orientează şi spre serviciile de telefonie mobilă
Dacă Romtelecom a pierdut un milion de abonaţi într-un singur an, încercând să parieze pe internet şi trafic de date, operatorii mobili încep să îşi întoarcă faţa şi către telefonia fixă
Este clar pentru departamentele de dezvoltare ale operatorilor de telefonie mobilă că numărul de utilizatori de servicii GSM din România nu mai poate creşte.
Şi asta nu din cauza puterii scăzute de cumpărare a românilor, ci pur şi simplu din motive fizice. Asta pentru că din cei 22 de milioane de români, peste 17 milioane sunt utilizatori de telefonie mobilă.
Motiv pentru operatorii de telefonie mobilă să lanseze oferte de servicii de telefonie fixă dedicate companiilor, pentru că din această zonă economică vin şi veniturile cele mai mari.
Vodafone este primul operator mobil care s-a "încumetat" să lanseze o ofertă pentru servicii de telefonie fixă. Vodafone Office Zone este disponibil clienţilor de afaceri la tariful de 12 dolari/lună, fără TVA, pentru fiecare utilizator al serviciului din cadrul companiei.
Pentru apelurile efectuate între membrii grupului, clienţii beneficiază de tariful unic de 0,02 dolari/minut.
Orange nu a intrat pe telefonia fixă
Apelurile în reţeaua fixă Vodafone precum şi către celelalte reţele fixe naţionale vor fi tarifate cu 0,03 dolari/minut. Tariful către reţeaua mobilă Vodafone este de 0,08 dolari/minut. Apelurile către alte reţele mobile sunt taxate cu tariful unic de 0,12 dolari/minut.
Orange nu are încă un serviciu de telefonie fixă, însă în Europa de Vest compania deja a intrat pe această pi