Renault Sandero, un vehicul in cinci usi, derivat din platforma B0 a modelului Logan, va fi produs la uzina din orasul brazilian Curitiba, urmand a fi comercializata in Brazilia si Argentina, iar din primavara va ajunge si in Europa, unde va fi comercializat sub numele de Dacia.
Modelul este o combinatie intre Clio si Logan, mai spatios decat Loganul si cu garda mai sus decat modelul Clio, Sandero se aliniaza tendintei din industria auto - masinile eco, cu emisii reduse de dioxid de carbon.
Cu o lungime de 4,02 metri, Renault Sandero ofera o capacitate de incarcare de 320 litri. Aditional, bancheta din spate este rabatabila 60:40.
In materie de siguranta, Renault Sandero include ultima generatie ABS de la Bosh, ce echipeaza de asemenea si intreaga gama Renault Megane 2 si Clio 2.
In Argentina, Sandero va fi propulsat de motoare pe benzina si diesel, iar in Brazilia, gama va include si un motor FlexFuel, ce ruleaza cu bioetanol.
Preturile acestui automobil vor porni de la 8 mii de euro.
Renault Sandero, un vehicul in cinci usi, derivat din platforma B0 a modelului Logan, va fi produs la uzina din orasul brazilian Curitiba, urmand a fi comercializata in Brazilia si Argentina, iar din primavara va ajunge si in Europa, unde va fi comercializat sub numele de Dacia.
Modelul este o combinatie intre Clio si Logan, mai spatios decat Loganul si cu garda mai sus decat modelul Clio, Sandero se aliniaza tendintei din industria auto - masinile eco, cu emisii reduse de dioxid de carbon.
Cu o lungime de 4,02 metri, Renault Sandero ofera o capacitate de incarcare de 320 litri. Aditional, bancheta din spate este rabatabila 60:40.
In materie de siguranta, Renault Sandero include ultima generatie ABS de la Bosh, ce echipeaza de asemenea si intreaga gama Renault Megane 2 si C