Băneasa Shopping City şi centrele comerciale Polus au reuşit să atragă nume dintre cele mai importante pe piaţa de retail. Developerii investesc milioane de euro pentru a-şi diversifica oferta. După avalanşa de proiecte de centre comerciale nou-apărute pe piaţa imobiliară, evoluţia sectorului a oferit prilejul ca una dintre dilemele retailerilor interesaţi de piaţa autohtonă să fie rezolvată. Între artera comercială a marilor oraşe şi mallurile de mari dimensiuni, m
Băneasa Shopping City şi centrele comerciale Polus au reuşit să atragă nume dintre cele mai importante pe piaţa de retail. Developerii investesc milioane de euro pentru a-şi diversifica oferta.
După avalanşa de proiecte de centre comerciale nou-apărute pe piaţa imobiliară, evoluţia sectorului a oferit prilejul ca una dintre dilemele retailerilor interesaţi de piaţa autohtonă să fie rezolvată. Între artera comercială a marilor oraşe şi mallurile de mari dimensiuni, majoritatea retailerilor de produse premium le-au ales pe cele din urmă.
Peek & Cloppenburg, una dintre cele mai importante mărci fashion din Germania, va deschide în Băneasa Shopping City un magazin tip „department store“, în care vor fi prezentate colecţiile a peste 200 de mărci internaţionale, pe o suprafaţă de peste 4.200 mp. Acesta va deveni, conform reprezentanţilor Băneasa, cel mai mare magazin de modă din România. „Investiţiile în Băneasa Shopping City au fost suplimentate pentru a putea oferi toate facilităţile. În prezent, o serie de firme extrem de importante din Europa au închiriat spaţii în cadrul centrului comercial, făcându-şi prin aceasta şi intrarea pe piaţa românească“, spune Ali Ergun Ergen, development manager în cadrul Băneasa Developments. Un alt grup de tradiţie este Inditex, intrat pe piaţa românească în anul 2004, prin intermediul Azadea Group, odată