In sedinta de azi, Guvernul va aproba privatizarea Automobile Craiova in favoarea Ford Motors. Premierul Tariceanu va semna apoi tocmai in Germania, la un targ auto, contractul respectiv, prezentat ca un deosebit succes. Bilantul echipei de negociatori conduse de secretarul de stat Sebastian Vladescu este insa departe de a fi un triumf. S-a vazut asta si luni, cand Bursa de Valori Bucuresti a oprit tranzactionarea actiunilor Automobile Craiova, dupa ce se prabusisera cu 25%, nelasand timp barem In sedinta de azi, Guvernul va aproba privatizarea Automobile Craiova in favoarea Ford Motors. Premierul Tariceanu va semna apoi tocmai in Germania, la un targ auto, contractul respectiv, prezentat ca un deosebit succes. Bilantul echipei de negociatori conduse de secretarul de stat Sebastian Vladescu este insa departe de a fi un triumf. S-a vazut asta si luni, cand Bursa de Valori Bucuresti a oprit tranzactionarea actiunilor Automobile Craiova, dupa ce se prabusisera cu 25%, nelasand timp barem
In sedinta de azi, Guvernul va aproba privatizarea Automobile Craiova in favoarea Ford Motors. Premierul Tariceanu va semna apoi tocmai in Germania, la un targ auto, contractul respectiv, prezentat ca un deosebit succes. Bilantul echipei de negociatori conduse de secretarul de stat Sebastian Vladescu este insa departe de a fi un triumf. S-a vazut asta si luni, cand Bursa de Valori Bucuresti a oprit tranzactionarea actiunilor Automobile Craiova, dupa ce se prabusisera cu 25%, nelasand timp barem pentru consultarea Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare. Explicabil: dupa ce inainte de privatizare ajunsesera la o cotatie de 11 euro una, Ford a cumparat 75% din actiuni cu doar 4 euro bucata. Iar Bursa a reactionat firesc. Scaderea brusca ii loveste in primul rand pe micii investitori (fostii salariati), inclusiv SIF Oltenia.
Tranzactia e discutabila si din alt punct de vedere. D