INVESTIŢIE Românii vor plăti în acest an pentru securitatea automobilelor proprii peste 6,6 milioane de euro, preferând sistemele de alarmare care nu dau semnale false. Dorinţa de a deţine un automobil personal a devenit deja comună. Acum, idila dintre români şi autoturisme este mai sofisticată. Nu mai contează atât de mult aspectul ci, mai degrabă, ceea ce se ascunde sub capotă. Puţine vehicule mai sunt cumpărate în varianta de bază, iar lista de opţionale cerută de
INVESTIŢIE Românii vor plăti în acest an pentru securitatea automobilelor proprii peste 6,6 milioane de euro, preferând sistemele de alarmare care nu dau semnale false.
Dorinţa de a deţine un automobil personal a devenit deja comună. Acum, idila dintre români şi autoturisme este mai sofisticată. Nu mai contează atât de mult aspectul ci, mai degrabă, ceea ce se ascunde sub capotă. Puţine vehicule mai sunt cumpărate în varianta de bază, iar lista de opţionale cerută de clienţi este tot mai lungă. Alături de climatizare, direcţie asistată, ABS sau computer de bord, apar tot mai des sisteme care mai de care mai complicate, toate acestea însemnând, desigur, şi preţuri mai ridicate. Cum orice lucru scump reprezintă o tentaţie pentru hoţi, iar maşina nu poate fi păzită non-stop, singura opţiune rămâne protejarea vehiculului prin dotarea cu un sistem de securitate sau, mai pe româneşte, o alarmă auto.
Conform datelor IGPR (Inspectoratul General al Poliţiei Române), numărul furturilor din maşini a scăzut de la 11.821 în 2002 la 4.087 în 2006, în timp ce dispariţia vehiculelor a fost reclamată de 1.297 de români în 2002 şi de 1.266 anul trecut. Pentru a scăpa, măcar în parte, de stresul cauzat de hoţi, automobiliştii români apelează tot mai des la furnizorii de alarme auto.
Şi aici se caută personalizarea