Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a exclus organizarea unei licitaţii pentru contractarea serviciilor de media din campania care ar trebui să înceapă pe 17 septembrie. Şansele CSSPP de a demara la termen campania de informare publică pentru pensii private obligatorii sunt practic inexistente. Teoretic, dacă agenţiile de media ar fi semnat contractele la începutul acestei săptămâni, ele puteau să treacă la executarea media planului în 17 septemb
Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a exclus organizarea unei licitaţii pentru contractarea serviciilor de media din campania care ar trebui să înceapă pe 17 septembrie.
Şansele CSSPP de a demara la termen campania de informare publică pentru pensii private obligatorii sunt practic inexistente. Teoretic, dacă agenţiile de media ar fi semnat contractele la începutul acestei săptămâni, ele puteau să treacă la executarea media planului în 17 septembrie. Însă CSSPP încă mai aşteaptă aprobarea finanţatorului, Banca Mondială, atât în ceea ce priveşte procedura de selecţie a furnizorilor de servicii, cât şi lista acestora. „La această oră, nu se ştie în ce perioadă se va desfăşura campania“, mărturiseşte Constantin Olteanu, directorul Unităţii de Management al Proiectului din cadrul Ministerului Muncii. Motivul întârzierii, invocat de CSSPP toată vara, a fost lipsa bugetului pe baza căruia să se planifice campania. Totuşi, de mai bine de o lună de zile, acest buget este cunoscut în detaliu, iar răstimpul ar fi fost suficient chiar şi pentru a organiza o licitaţie internaţională, aşa cum s-ar fi cuvenit, potrivit regulilor impuse de Banca Mondială, pentru un fond mai mare de 100.000 de dolari.
Numai că responsabilii CSSPP nu au avut vreodată în vedere licitarea contractelor pentru serviciile de difuza