Servicii de consultanta internationala, tipografii, reviste glossy, ziare locale proprii, chiar si un post de televiziune sunt armele cu care ARBO Group intentioneaza sa isi majoreze cota de piata.
ARBO Group, compania care reuneste afacerile grupului german ARBOmedia AG in Romania, coordoneaza activitatea regiei de publicitate ARBOmedia a firmelor ARBOevents, ARBOvision si EMI. Ultima dintre ele, cea care aduce si cei mai multi bani grupului local, are in prezent cea mai dinamica strategie de dezvoltare.
Dupa ce pana acum a achizitionat sase ziare locale si un saptamanal, EMI Romania lucreaza la planurile de lansare a unui sau doua ziare locale proprii, pentru 2007. "De multe ori, este mai rentabil sa lansezi un ziar decat sa-l cumperi. La Braila, de exemplu, am vrut sa cumparam, dar nu am ajuns la intelegere, asa ca vom propriul nostru ziar", spune Silviu Ispas, managing director al ARBOmedia. Pentru lansarea ziarului la Braila sunt necesare investitii de circa 200.000-300.000 de euro, in conditiile in care compania detine o tipografie in Galati, unde va fi tiparit noul cotidian. Pentru anul viitor, sunt vizate lansari in judetele Suceava, Bistrita Nasaud, Bihor si Salaj. In paralel, EMI va continua negocierile pentru achizitionarea altor publicatii locale. In prezent, compania poarta discutii cu managementul a opt ziare. Pana la sfarsitul 2008, EMI intentioneaza sa adune in portofoliu 20-25 de publicatii locale, astfel incat sa ajunga lider de piata. In stransa legatura cu publicatiile locale, anul viitor va aparea si un portal de informatii, ce va reuni continutul propriu cu cel din ziarele locale, partenere si cu alte servicii. In plus, EMI are in vedere, pentru anul viitor, lansarea unor reviste glossy internationale. Proiectul se afla in faza de de cercetare si depinde de ARBOmedia AG, care poate lua licentele pentru reviste pentru lansarea in