Servicii de consultanţă internaţională, tipografii, reviste glossy, ziare locale proprii, chiar şi un post de televiziune sunt armele cu care ARBO Group intenţionează să îşi majoreze cota de piaţă. ARBOGroup, compania care reuneşte afacerile grupului german ARBOmedia AG în România, coordonează activitatea regiei de publicitate ARBOmedia, a firmelor ARBOevents, ARBOvision şi EMI. Ultima dintre ele, cea care aduce şi cei mai mulţi bani grupului local, are în prezent cea
Servicii de consultanţă internaţională, tipografii, reviste glossy, ziare locale proprii, chiar şi un post de televiziune sunt armele cu care ARBO Group intenţionează să îşi majoreze cota de piaţă.
ARBOGroup, compania care reuneşte afacerile grupului german ARBOmedia AG în România, coordonează activitatea regiei de publicitate ARBOmedia, a firmelor ARBOevents, ARBOvision şi EMI. Ultima dintre ele, cea care aduce şi cei mai mulţi bani grupului local, are în prezent cea mai dinamică strategie de dezvoltare.
După ce până acum a achiziţionat şase ziare locale şi un săptămânal, EMI România lucrează la planurile de lansare a unul sau două ziare locale proprii, pentru 2007. „De multe ori, este mai rentabil să lansezi un ziar decât să-l cumperi. La Brăila, de exemplu, am vrut să cumpărăm, dar nu am ajuns la înţelegere, aşa că vom scoate propriul nostru ziar“, spune Silviu Ispas, managing director al ARBOmedia. Pentru lansarea ziarului la Brăila sunt necesare investiţii de circa 200.000-300.000 de euro, în condiţiile în care compania deţine o tipografie în Galaţi, unde va fi tipărit noul cotidian.
Pentru anul viitor, sunt vizate lansări în judeţele Suceava, Bistriţa Năsăud, Bihor şi Sălaj. În paralel, EMI va continua negocierile pentru achiziţionarea altor publicaţii locale. În prezent, compania poartă discuţ