Salonul Internaţional Auto Bucureşti va beneficia de cea mai largă participare din istoria sa de 14 ani. Mărcile grupului Ţiriac şi-au anunţat în sfârşit participarea, dar lipsesc Peugeot şi Rolls-Royce. Ediţia din acest an a SIAB este la numai câteva săptămâni distanţă. Pe 5 octombrie, se va da startul unei manifestări de o amploare fără precedent, pe care piaţa autohtonă de maşini o merită pe deplin. Deşi se anunţă a fi un eveniment extrem de interesan
Salonul Internaţional Auto Bucureşti va beneficia de cea mai largă participare din istoria sa de 14 ani. Mărcile grupului Ţiriac şi-au anunţat în sfârşit participarea, dar lipsesc Peugeot şi Rolls-Royce.
Ediţia din acest an a SIAB este la numai câteva săptămâni distanţă. Pe 5 octombrie, se va da startul unei manifestări de o amploare fără precedent, pe care piaţa autohtonă de maşini o merită pe deplin.
Deşi se anunţă a fi un eveniment extrem de interesant, iar Thierry Hesse, preşedintele companiei AMC Promotion, a declarat că „vor fi prezente toate mărcile de pe piaţa din România“, există şi două absenţe notabile, pe care le anunţam încă din luna mai. Importatorul mărcii Peugeot, compania Trust Motors, a refuzat participarea, un reprezentant al său declarând că „Salonul din acest an nu reprezintă un mod eficient de promovare a mărcii din cauza condiţiilor improprii de expunere şi a accesului dificil la noua locaţie, Metro Otopeni“. Deşi vor prezenta la SIAB mărcile BMW şi Mini, cei de la Automobile Bavaria nu vor mai expune şi modele Rolls-Royce, dintr-un motiv similar. „Metro Otopeni este o locaţie de tranziţie, cortul - chiar şi unul calitativ superior - fiind un cadru impropriu prezenţei unor produse de lux. Acesta este motivul pentru care Rolls-Royce, prezent în premieră în regiune la SIAB 2005, nu va mai fi prezent în acest an“, ne-a