Pistele pentru biciclisti din Capitala nu au latimea europeana de 1,5 m, au viraje in unghi drept si sunt "jalonate" cu parcari, mese de restaurant si jardiniere cu flori, scrie cotidianul "Gandul", in editia online.
Primaria Capitalei a decis sa introduca in Bucuresti, din acest an, piste speciale pentru biciclisti si roleri. Municipalitatea a stabilit deja un traseu de aproape 40 km, care include si punctele de interes turistic ale orasului, si a predat proiectul Administratiei Strazilor, pentru licitatii. Trei firme, Marcatin SA, Marcaplast SA si Vesta Investment SRL, au castigat licitatiile pentru primul pachet, urmand sa vopseasca, sa semnalizeze pistele si sa monteze stalpisori pentru suma totala de 4,09 milioane lei (1,250 milioane euro).
Traseul trece prin 21 de puncte de interes, pistele formand un circuit care va uni sudul cu centrul si nordul orasului, trecand pe artere importante: Piata Operei, Bd. M. Kogalniceanu, Bd. Regina Elisabeta, Soseaua Iancului, Bd. Ferdinand, Bd. Carol I, Bd. Marasesti, Axa sud-nord, pana la Aeroportul Baneasa, Calea Dorobantilor, Bd. Dacia, Sos. Kiseleff, Piata Victoriei, Calea Victoriei, Splaiul Independentei si Splaiul Unirii, de la Piata Natiunile Unite pana la Podul Marasesti, Bd. Unirii, Bd. Decebal, Bd. Libertatii, Calea Calarasilor, Bd. Corneliu Coposu si Piata Unirii.
"Gandul" apreciaza ca va mai dura si pana cand soferii se vor obisnui cu semafoare si semnale asezate la nivelul privirii soferilor de autoturisme, atunci cand soseaua este traversata de o pista, pe care biciclistii au prioritate, conform noului cod rutier.
Pistele pentru biciclisti din Capitala nu au latimea europeana de 1,5 m, au viraje in unghi drept si sunt "jalonate" cu parcari, mese de restaurant si jardiniere cu flori, scrie cotidianul "Gandul", in editia online.
Primaria Capitalei a