Daca in urma cu cativa ani majoritatea oamenilor de marketing intelegeau prin branding desenarea unui logo sau chiar inregistrarea unui nume la OSIM, acum cei mai multi dintre ei inteleg ca brandingul poate transforma un zero intr-un erou, conform princi
Companiile specializate in consultanta de brand, care au derulat anul trecut afaceri de circa 2 milioane de euro, ar putea sustine in proportie de 30% activitatea de branding in urmatorii cinci, sase ani, in detrimentul agentiilor de publicitate, a declarat Stefan Liute, strategy director al Grapefruit, una dintre cele mai importante companii de pe piata locala de branding. Daca in urma cu cativa ani majoritatea oamenilor de marketing intelegeau prin branding desenarea unui logo sau chiar inregistrarea unui nume la OSIM, acum cei mai multi dintre ei inteleg ca brandingul poate transforma un zero intr-un erou, conform princi
Companiile specializate in consultanta de brand, care au derulat anul trecut afaceri de circa 2 milioane de euro, ar putea sustine in proportie de 30% activitatea de branding in urmatorii cinci, sase ani, in detrimentul agentiilor de publicitate, a declarat Stefan Liute, strategy director al Grapefruit, una dintre cele mai importante companii de pe piata locala de branding.