Yahoo Inc, compania care detine unul dintre cele mai populare portaluri de Internet, a anuntat ca a incheiat un contract de parteneriat cu cel mai utilizat site britanic de socializare online, Bebo, cu scopul de a-si majora veniturile din publicitatea de pe alte site-uri, informeaza presa internationala.
Reprezentantii celor doua companii nu au dezvaluit termenii si conditiile parteneriatului, insa oficialii Yahoo au declarat ca intelegerea va determina o crestere semnificativa a vanzarilor din publicitate prin atragerea unui segment de public mai tanar, care utilizeaza platformele de socializare online.
Este pentru prima oara cand Yahoo a fost de acord sa ofere publicitate unui site de socializare online, in conditiile in care inainte Bebo beneficia doar de motorul sau de cautare. Audienta insumata a celor doua companii navigheaza pe 11,7 miliarde de pagini de Internet pe luna si reprezinta 75% din totalul internautilor din Marea Britanie, potrivit declariilor oficialilor celor doua companii.
Bebo, aflat in proprietate privata si infiintat in 2005, se adreseaza, in principal, adolescentilor si tinerilor adulti, in luna iulie fiind cel mai accesat site de acest gen, potrivit datelor emise de ComScore Networks. In Marea Britanie au avut peste 10,6 milioane de vizitatori unici si aproximativ 18,2 milioane la nivel mondial, succesul sau international fiind umbrit de liderii in domeniu, precum Facebook si MySpace.com.
“Credem ca aceasta miscare este una care isi va pune amprenta asupra industriei publicitare. Este o decizie-cheie pentru atingerea scopurilor noastre de a construi cea mai mare si mai eficienta retea de publicitate online”, a declarat Toby Coppel, managerul Yahoo pentru Europa.
Reprezentantii companiei care detin Bebo au precizat ca motivul pentru care au ales Yahoo este ca profilul publicului tinta al site-ului de socializa