La Frankfurt s-a semnat contractul de privatizare a Automobile Craiova. Noul proprietar, compania Ford, si-a expus planurile in legatura cu productia de autoturisme la noi in tara. Reprezentantii producatorului auto american s-au decis ca productia Ford sa nu fie una destinata modelelor ieftine. Strategia a fost confirmata chiar de presedintele Ford Europa, John Fleming.
Desi initial se vorbea despre aparitia unui nou model ieftin destinat pietei europene, care urma sa fie produs la Craiova pentru a face concurenta Loganului, americanii s-au razgandit. Circa 90% din productia Ford la Craiova va fi destinata exporturilor pe piete europene, iar noi nu avem in vedere constructia in Romania a unui model cu un pret scazut", a precizat Fleming.
La Frankfurt s-a semnat contractul de privatizare a Automobile Craiova. Noul proprietar, compania Ford, si-a expus planurile in legatura cu productia de autoturisme la noi in tara. Reprezentantii producatorului auto american s-au decis ca productia Ford sa nu fie una destinata modelelor ieftine. Strategia a fost confirmata chiar de presedintele Ford Europa, John Fleming.
Desi initial se vorbea despre aparitia unui nou model ieftin destinat pietei europene, care urma sa fie produs la Craiova pentru a face concurenta Loganului, americanii s-au razgandit. Circa 90% din productia Ford la Craiova va fi destinata exporturilor pe piete europene, iar noi nu avem in vedere constructia in Romania a unui model cu un pret scazut", a precizat Fleming.