Jacobo Caller Celestino, directorul general Carrefour Romania Retailerul Carrefour Romania, care va deschide luna viitoare un hipermarket in Cluj-Napoca, spune ca a intampinat probleme in recrutarea angajatilor din cauza numarului mare de locuri de munca oferite in retailul din zona.
Primul magazin Carrefour din Cluj-Napoca va avea 600 de angajati, fiind localizat in centrul comercial Polus, care a creat in total circa 2.000 de locuri de munca in zona. Un alt proiect dezvoltat simultan in Cluj-Napoca este Iulius Mall, care va include un hipermarket Auchan cu 450 de angajati si va avea in total aproximativ 2.000 de persoane recrutate.
Cei doi competitori, Auchan si Carrefour, au organizat in urma cu cinci saptamani propriile targuri de munca in oras si urmeaza sa deschida magazinele la distanta de o saptamana, la mijlocul lunii viitoare. Rata somajului in judetul Cluj se situeaza sub 3% in prezent, potrivit statisticilor oficiale.
Jacobo Caller Celestino, directorul general Carrefour Romania, a spus ca magazinele mai vechi ale retelei nu au inregistrat scaderi in vanzari in acest an, cu toate ca pe piata competitia se intensifica.
"In urmatorii cinci ani nu cred ca vom putea vorbi de o piata matura. Sunt multe zone in care nicio forma de comert modern nu a patruns inca", a completat Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour Romania.
Compania a anuntat ca va continua strategia agresiva de marketing pentru a-si pastra pozitia de lider de piata pe segmentul hipermarketurilor, dupa valoarea vanzarilor. Recent, Carrefour a lansat un card de fidelizare a clientilor, in parteneriat cu institutia financiara BRD Finance, specializata pe credite de consum. BRD Finance a dezvoltat carduri co-branded si cu alti retaileri de pe piata, printre care se numara retelele Real Hypermarket, Praktiker, Rombiz sau Staer. Reprezentan