Stiam despre ceasurile Ferrari, pantofii sport Ferrari, valizele Ferrari. Iar cand am ajuns la magazinul lor din Roma am aflat si despre creioanele Ferrari, care costau nici mai mult nici mai putin de 80 de euro. Daca ma gandesc mai bine, ar fi trebuit totusi sa-mi iau si eu un set, pentru ca mai mult ca sigur mi-as fi scris articolele mult mai repede.
Revenind la Ferrari, unul dintre cele mai noi produse care au obtinut privilegiul de a fi decorate cu celebrul calut cabrat este un telefon realizat de Motorola, in parteneriat cu firma italiana. Cuvantul cheie fiind "italiana". De ce? Pentru ca, obsedati cum ii stim de design, italienii de la Ferrari nu-si puteau pune numele pe un telefon care sa nu arate cel putin la fel de bine cum arata costumele, pantofii, cladirile si, evident, masinile lor. Asa ca modelul MotoRAZR MAXX V6 Ferrari Challenge are un aspect in acelasi timp dinamic si senzual, care, bineinteles, trimite imediat cu gandul la masina cult.
Intentia fiind sa plece din "pole position" pe piata, telefonul mizeaza pe cat mai multe paralele cu bolizii Ferrari: daca la masina capota transparenta ofera o priveliste totala asupra "monstrului" de motor, exteriorul din sticla tratata termic al telefonului este tot transparent, iar pe minidisplay-ul extern apare imaginea unui motor Ferrari, ca de altfel si pe ecran (iar daca vreti sa le mai variati, in folderul de poze sunt 30 de imagini Ferrari); calutul cabrat are o pozitie vizibila pe corpul telefonului, iar de fiecare data cand telefonul este inchis sau deschis, proprietarul (si cei din jurul lui, daca volumul este setat la maximum) are ocazia sa asculte ragetul inconfundabil al motorului Ferrari.
O caracteristica interesanta este plasarea unor butoane de control tactile pe "capota" telefonului, astfel incat utilizatorul poate sa-si manevreze playerul muzical fara sa mai deschida telefonul.