Furnizorii de gaze sunt obligaţi să înscrie toate reclamaţiile primite, fie că este vorba de cele telefonice sau scrise, în Registrul de evidenţă a reclamaţiilor şi a defectelor, dar şi să le transmită echipelor de intervenţie, potrivit preşedintelui Autorităţii de reglementare în domeniul gazelor naturale, Gergely Olosz.
Dacă din acest punct de vedere lucrurile sunt cât se poate de clare, existând mai multe norme, ordine şi legi care reglementează acest lucru, nu la fel de clară este legea când vine vorba de termenul de soluţionare a reclamaţiilor.
„Echipele de intervenţie trebuie să se deplaseze la faţa locului în cel mai scurt timp, în scopul rezolvării defecţiunilor semnalate”, este răspunsul oferit de preşedintele ANRE.
Reprezentantul Autorităţii de reglementare nu a putut preciza ce înseamnă cu exactitate „cel mai scurt timp” şi nici nu a dorit să se pronunţe în legătură cu vinovăţia sau nevinovăţia EON Gaz.
În ceea ce priveşte termenul legal pentru efectuarea verificărilor la instalaţiile de gaze, acesta este de doi ani, în cazul reviziei termenul maxim fiind de zece ani. (E.C.)
Furnizorii de gaze sunt obligaţi să înscrie toate reclamaţiile primite, fie că este vorba de cele telefonice sau scrise, în Registrul de evidenţă a reclamaţiilor şi a defectelor, dar şi să le transmită echipelor de intervenţie, potrivit preşedintelui Autorităţii de reglementare în domeniul gazelor naturale, Gergely Olosz.
Dacă din acest punct de vedere lucrurile sunt cât se poate de clare, existând mai multe norme, ordine şi legi care reglementează acest lucru, nu la fel de clară este legea când vine vorba de termenul de soluţionare a reclamaţiilor.
„Echipele de intervenţie trebuie să se deplaseze la faţa locului în cel mai scurt timp, în scopul rezolvării defecţiunilor semnalate”, este răspunsul oferit de preşedintele ANRE.
Reprezentantul A