De pe bancile facultatii, Daniel Negrescu si-a inceput cariera intr-una dintre industriile cu cea mai veche traditie din Romania, cea a vinului, si a ajutat la face-lift-ul Murfatlar, in cea mai ampla campanie de imagine din industria de profil.
Momentul in care s-a angajat la Murfatlar a coincis cu cel in care managementul producatorului proaspat preluat de la stat in-cerca sa treaca la o noua etapa, a investitiilor si a crearii unei structuri noi de organizare.
Dovada sta faptul ca functiile pe care le-a ocupat in cadrul companiei erau nou create.
"La Murfatlar am ajuns in 2001, imediat dupa ce am terminat facultatea. A fost primul job adevarat, cele din timpul facultatii fiind numai temporare. In momentul in care am ajuns la Murfatlar era un departament de marketing in formare. Tocmai venise un nou director de marketing care isi facea echipa la momentul respectiv, iar pozitia pe care am ocupat-o, de analist de marketing, era nou infiintata. Se faceau deja de ceva vreme studii de piata si era nevoie de cineva care sa monitorizeze si sa raporteze toate aceste informatii pentru management si pentru echipa de marketing. Asa am inceput la Murfatlar", spune Daniel Negrescu, brand manager Murfatlar.
Desi marturiseste ca nu si-a propus sa lucreze in cadrul unui producator de vinuri, mai ales pe o pozitie de marketing, acum realizeaza ca asta ii place sa faca si ca va continua tot pe aceasta linie.
"Era o perioada in care Murfatlar se schimba, adica incerca sa redevina ce-a fost pentru ca in 2001 compania fusese preluata (de la stat - n.red.), si stim cu totii care erau problemele societatilor care se privatizau. In afara de probleme de productie de care se ocupau alti colegi ai mei, mai erau probleme de brand, dar si de imagine care trebuiau cumva rezolvate".
La acestea din urma a intervenit Daniel Negrescu.
"Analist de marketing