Revista "Time" a facut o incursiune in istoria auto pentru a face un top al celor mai proaste masini construite vreodata. Printre cei care se regasesc in acest top se afla automobilul cu opt roti, Trabantul sau Fordul "Explorer", dar si modele mai noi cum ar fi "Chevy SSR", lansat acum trei ani de General Motors.
Modelul "Horsey Horsless" a fost catalogat de "Time" drept o "caruta cu motor" din cauza calului de lemn care era atasat in fruntea masinii.
Masina cu opt roti, "Overland OctoAuto", lansat in 1911, este descris ca "un monstru de sase metri lungime cu un nume scos parca din benzile desenate".
Unul dintre cele mai mari esecuri ale industriei automobile franceze este considerat Renault "Dauphine", lansat in 1956, defectul sau cel mai mare fiind considerat faptul ca atingea suta de kilometri pe ora abia dupa 32 de secunde.
Mai tarziu, in anii '60, futuristul model "Amphicar" promitea o revolutie in transporturi. S-a dovedit insa ca este o masina-barca lenesa, care nu depasea 12 km/h pe apa.
Nici Chrysler nu a scapat de "topul rusinii". Modelul de lux "Chrysler Imperial LeBaron Two-Door Hardtop", lansat in 1971 a fost criticat pentru motorul supradimensionat si interiorul kitsch.
Binecunoscutul Trabant, masina ce s-a vrut a fi o replica la Volkswagenul "Beetle" din RFG, este un model extrem de poluant si o marca a comunismului.
O alta varianta accesibila ca pret s-a vrut a fi modelul Ferrari "Mondial 8" din 1980, o masina iute, dar cu un motor plin de hibe.
Fordul "Explorer", lansat in 1995, a intrat in topul celor mai proaste masini din toate timpurile din cauza masivitatii sale care "a contribuit la cresterea obezitatii vehiculelor de pe soselele americane", critica "Time".
Un alt monstru estetic este Fiatul "Multipla" din 1998, ale carui faruri asezate s