Odata cu salonul auto de la Frankfurt, Audi A5 a primit doua motorizari noi, incercand astfel sa multumeasca doua clase distincte de cumparatori, informeaza stiriauto.ro
Dintre cele doua, FSI de 3.2 litri este cel mai puternic propulsor, insa cel mai interesant este TFSI-ul de doar 1.8 litri.
Intregul grup Volkswagen foloseste o tehnologie ce nu mai poate fi considerata o noutate, si anume FSI.
Propulsorul de 3.2 litri de sub capota A5-ului este capabil sa produca peste 250 de CP la un cuplu de 330 Nm, la turatii de peste 3000 de rotatii pe minut, iar coupeul poate ajunge la 100 de km/h gratie FSI-ului in 6.1 secunde, consumul mediu extraurban nefiind mai mare de 9.2 litri.
Fiind un adevarat GT, A5 3.2, FSI costa la poarta fabricii putin peste 44 de mii de euro, iar varianta de baza include si tehnologie Quatro. Cu toate acestea, viteza maxima este de 250 de km/h, insa avand in vedere limitarea vitezei maxime la 130 de km/h pe toate autostrazile Europei, inclusiv pe cele germane, raman oricum 120 de km/h in plus.
Oferta din aceasta toamna pentru GT, ce consuma in medie doar 7 litri la 100 de km, este de 32 de mii de euro, fiind o masina pe care si-o permite aproape oricine, la mana a doua, daca isi doreste cu ardoare un Coupe.
Prin tehnologia TFSI, propulsorul de 1.8 litri ajunge la prima suta de kilometri in 8.4 secunde, iar viteza maxima se opreste la 228 de km/h. Puterea de care este capabil A5-ul in aceasta versiune este de 170 de CP la un cuplu de 250 Nm, dar de la doar 1500 de rpm, gratie tehnologiei TFSI.
Puterea motorului este transmisa catre rotile din fata cu ajutorul unei cutii de viteze manuala in 6 trepte.
Odata cu salonul auto de la Frankfurt, Audi A5 a primit doua motorizari noi, incercand astfel sa multumeasca doua clase distincte de cumparatori, info