Site-ul de socializare online MySpace a semnat un acord cu doi producatori de calibru de la Hollywood pentru crearea unui serial de televiziune care va fi difuzat exclusiv pentru reteaua comunitara online, anunta International Herald Tribune.
Hollywood-ul a incercat si pana acum marea cu degetul cand a venit vorba de crearea de continut original pentru online. Insa Marshall Herskovitz si Edward Zwick se pregatesc pentru o plonjare in forta. Cei doi producatori s-au semnat pe filme ca “Diamantul Sangeriu” si “Ultimul Samurai”, iar serialul “Thirtysomething” difuzat pe postul american ABC a ajutat la definirea dramei ca gen de productie televizata, in anii 1980. Acum, Herskovitz si Zwick au incheiat un acord cu MySpace pentru producerea unui serial destinat Webului, care se va numi “Quarterlife” – povestea unor tineri care isi cauta drumul in viata, dupa terminarea facultatii.
.
Herskovitz a descris “Quarterlife” ca fiind un serial obisnuit de televiziune, insa cu scenaristi, directori si producatori de calibru. Fiecare episod va dura cate o ora si va fi impartit in sase segmente mai scurte, care vor fi postate pe MySpace TV in fiecare seara de duminica si joi, incepand cu 11 noiembrie.
Producatorii intentioneaza sa lanseze si quarterlife.com, un site infratit cu serialul, dar separat de MySpace, care va aparea luna viitoare. Site-ul va avea ca scop promovarea serialului si se vrea a fi un portal pentru telespectatorii care isi doresc sa gaseasca o portita de intrare in lumea profesionala a cinematografiei.
La o zi dupa ce vor aparea pe MySpace, episoadele vor fi disponobile si pe quarterlife.com, iar dupa o saptamana vor fi puse in circulatie pe Web. Si, daca totul functioneaza conforma planurilor, serialul isi va gasi calea si spre ecranele televizoarelor.
Retelele de televiziune si studiourile au inceput sa se agite in ultima