Canalul ucrainean Bastroe, care leaga Dunarea de Marea Neagra, a fost traversat de la reluarea navigatiei, in luna mai, de peste 500 de nave, potrivit datelor furnizate de intreprinderea de stat Delta-Lotman.
Totodata, datele arata ca, pe langa ambarcatiunile ucrainiene, vasele care au traversat canalul sunt sub pavilioanele a 21 de state.
Cel mai important indicator il constituie faptul ca peste 45% din circuitul de marfuri asigurat de Dunarea de jos a fost preluat de canalul de pe Bastroe. Intr-un comunicat preluat de presa din Ucraina, Delta-Lotman precizeaza ca acest rezultat a fost obtinut in conditii de nefinalizare deplina a proiectului, adica la o adancime a canalului de navigatie de 5,5 metri, fata de 7,2 metri proiectat.
"In ce priveste protectia mediului inconjurator, Ucraina conteaza pe colaborarea cu partea romana, care exploateaza intens trei canale in Delta Dunarii, iar acum construieste un al patrulea", se arata intr-o declaratie semnata de Ministerul Comunicatiilor.
Canalul ucrainean Bastroe, care leaga Dunarea de Marea Neagra, a fost traversat de la reluarea navigatiei, in luna mai, de peste 500 de nave, potrivit datelor furnizate de intreprinderea de stat Delta-Lotman.
Totodata, datele arata ca, pe langa ambarcatiunile ucrainiene, vasele care au traversat canalul sunt sub pavilioanele a 21 de state.
Cel mai important indicator il constituie faptul ca peste 45% din circuitul de marfuri asigurat de Dunarea de jos a fost preluat de canalul de pe Bastroe. Intr-un comunicat preluat de presa din Ucraina, Delta-Lotman precizeaza ca acest rezultat a fost obtinut in conditii de nefinalizare deplina a proiectului, adica la o adancime a canalului de navigatie de 5,5 metri, fata de 7,2 metri proiectat.
"In ce priveste protectia mediului inconjurator, Ucraina conteaza pe c