Pe in zilele de 14 si 15 septembrie s-a desfasurat Cupa Agentiilor la Fotbal. A fost un eveniment IQads, oferit de Bergenbier si sustinut de Gillette, unde 30 de echipe, reprezentand agentii sau organizatii, care activeaza in domeniul comunicarii, s-au luptat sa cucereasca titlul de “Agentia Anului la Fotbal”.
Aceasta a fost prima editie a concursului, care s-a desfasurat in parcul Crangasi, in prima zi avand loc meciurile din grupe, iar in a doua zi saisprezecimile, optimile, sferturile, semifinalele, finala mica si finala mare, potrivit unui comunicat de presa.
Au fost oferite distinctii precum precum “Echipa ideala” sau “Cea mai tare galerie”, iar jucatorii s-au luptat si pentru titluri precum “Cel mai frumos Gol”, “Cel mai EFFIE jucator”, “Cel mai fairplay jucator” sau “Cel mai sexy jucator”.
Academia Catavencu, 24FUN, Money Express, Business Standard, HotNews si Radio Guerrilla au fost partenerii media ai competitiei.
Pe in zilele de 14 si 15 septembrie s-a desfasurat Cupa Agentiilor la Fotbal. A fost un eveniment IQads, oferit de Bergenbier si sustinut de Gillette, unde 30 de echipe, reprezentand agentii sau organizatii, care activeaza in domeniul comunicarii, s-au luptat sa cucereasca titlul de “Agentia Anului la Fotbal”.
Aceasta a fost prima editie a concursului, care s-a desfasurat in parcul Crangasi, in prima zi avand loc meciurile din grupe, iar in a doua zi saisprezecimile, optimile, sferturile, semifinalele, finala mica si finala mare, potrivit unui comunicat de presa.
Au fost oferite distinctii precum precum “Echipa ideala” sau “Cea mai tare galerie”, iar jucatorii s-au luptat si pentru titluri precum “Cel mai frumos Gol”, “Cel mai EFFIE jucator”, “Cel mai fairplay jucator” sau “Cel mai sexy jucator”.
Academia Catavencu, 24FUN, Money Express, Business Standard, HotNews si Radio