Boucheron, marele producator de bijuterii de lux si parte a grupului francez PPR, impreuna cu Bulgari, cel mai mare producator de bijuterii din Italia, au anuntat ca vor lansa site-uri prin care sa-si comercializeze produsele, ca urmare a tendintei industriei de profil de a se orienta tot mai mult spre e-commerce, informeaza presa internationala.
“Pana la sfarsitul anului, si deocamdata doar pentru Statele Unite ale Americii, vom incepe sa ne vindem produsele pe Internet”, a declarat Francesco Trapani, directorul executiv al companiei italiene.
Reprezentantii Boucheron au precizat ca site-ul lor va fi lansat la inceputul saptamanii viitoare, desi unii clienti selectati au deja acces la pagina de web. Jean-Christophe Bedos, directorul executiv al companiei franceze, a adaugat ca nu are idee ce volum de vanzari va genera site-ul, dar ca se asteapta la o crestere a vanzarilor din lanturile sale de magazine.
Acesta urmeaza sa se extinda cu noi unitati in Doha, Bahrain, Sankt Petersburg, Macao, Shanghai si Bordeaux. Miscarea este sprijinita si de adevaratul boom experimentat in prezent de industria de profil, bagajele cu monograme si inele cu diamant fiind de departe cele mai cautate produse de lux.
Pana acum, consumatorii americani s-au dovedit cei mai dispusi sa cheltuiasca mii de dolari pe cumparaturile online, impunand un trend care se extinde la nivel mondial. “Vanzarile pe Internet au ramas un subiect tabu pentru un numar considerabil de jucatori din domeniu. Acest lucru i-a facut pe clienti sa se simta frustrati care, pe langa faptul ca sunt foarte bogati, au acces si la cele mai performante tehnologii ale momentului”, este de parere Bedos.
Site-ul Boucheron va permite cumparaturi directe de pana la 10.000 de euro, clientii care depasesc aceasta suma avand la dispozitie o linie telefonica directa cu producatorul prin care sa se reali