In perioada 24-30 septembrie va avea loc, la terasa "La Motoare", a doua editie a festivalui de publicitate neconventionala din Romania, Adfel. Prin acest eveniment se incearca demonstrarea faptului ca publicitatea poate fi si altfel decat intrusiva, enervanta, sacaitoare sau plictisitoare.
in aceasta perioada cei prezenti la terasa vor experimenta interactiuni neconventionale cu marci care s-au hotarat sa ofere si altceva decat clasicele spoturi tv de 30 de secunde, dorind sa arate ca publicitatea poate fi un produs de enertainment urban la fel de legitim precum cinemaul, potrivit unui comunicat de presa.
ADfel va oferi un raspuns la probleme precum: in ce consta teatrul de brand si stand-up comedy-ul publicitar, ce reprezinta concursurile de ilustratie, de ce e bine sa asisti la show-uri de graffiti, cine a facut cea mai buna parodie la un spot tv sau cum se impaca arta vizuala cu brandingul.
In perioada 24-30 septembrie va avea loc, la terasa "La Motoare", a doua editie a festivalui de publicitate neconventionala din Romania, Adfel. Prin acest eveniment se incearca demonstrarea faptului ca publicitatea poate fi si altfel decat intrusiva, enervanta, sacaitoare sau plictisitoare.
in aceasta perioada cei prezenti la terasa vor experimenta interactiuni neconventionale cu marci care s-au hotarat sa ofere si altceva decat clasicele spoturi tv de 30 de secunde, dorind sa arate ca publicitatea poate fi un produs de enertainment urban la fel de legitim precum cinemaul, potrivit unui comunicat de presa.
ADfel va oferi un raspuns la probleme precum: in ce consta teatrul de brand si stand-up comedy-ul publicitar, ce reprezinta concursurile de ilustratie, de ce e bine sa asisti la show-uri de graffiti, cine a facut cea mai buna parodie la un spot tv sau cum se impaca arta vizuala cu brandingul.