Agentia de publicitate badcat a realizat spotul campaniei de prevenire a accidentelor rutiere, initiata de catre Directia Politie Rutiera, cu sprijinul Petrom si Suzuki. Spotul de numeste “Nu fi erou” si are la baza date statistice: peste 7000 de “eroi” mor in fiecare an pe soselele din Europa. Prin aceasta campanie de comunicare se doreste constientizarea publicului, in special a tinerilor, fata de consecintele grave ale accidentelor de motocicleta. &ld
Agentia de publicitate badcat a realizat spotul campaniei de prevenire a accidentelor rutiere, initiata de catre Directia Politie Rutiera, cu sprijinul Petrom si Suzuki. Spotul de numeste “Nu fi erou” si are la baza date statistice: peste 7000 de “eroi” mor in fiecare an pe soselele din Europa.
Prin aceasta campanie de comunicare se doreste constientizarea publicului, in special a tinerilor, fata de consecintele grave ale accidentelor de motocicleta. “Tinerii sunt mult mai usor de influentat de imaginea aproape idealizata a ‘biker-ului’, imagine care promite libertate fara limite, revolta nonconformista si curaj rasplatit de aprobarea grupului de prieteni. Eroii din spot sunt reprezentativi pentru imaginea de trend a momentului. Poti sa fii cool pe motor dar poti sa si mori incercand sa epatezi. Un mesaj brutal pentru situatii limita”, declara creativii agentiei implicati in proiect.
Spotul va fi difuzat pe tot parcursul lunii septembrie si este creat sub umbrela unei campanii mai ample, “Viata are prioritate. Stop accidentelor de circulatie”, prin care Politia Rutiera incearca de mai mult timp sa reduca numarul de victime cauzate de viteza excesiva si neatentia soferilor.
Sursa: Capital