Tot mai multe instituţii de credit încep să mizeze pe clienţii deja existenţi pentru a atrage alţii noi Cei care reuşesc să convingă un prieten sau măcar o cunoştinţă că merită
Tot mai multe instituţii de credit încep să mizeze pe clienţii deja existenţi pentru a atrage alţii noi
Cei care reuşesc să convingă un prieten sau măcar o cunoştinţă că merită să devină client al unei bănci li se oferă bani sau produse. Instituţiile bancare îşi cresc astfel reţeaua de agenţi şi numărul clienţilor, fără a fi nevoie de cheltuieli mari de bani şi timp.
Dacă ai un prieten care-şi doreşte un card de credit, sună operatorii noştri şi fă recomandarea. Acesta este mesajul unei campanii derulate de Credit Europe Bank, până la finele anului. O promoţie asemănătoare s-a desfăşurat şi anul trecut, cu succes, numai într-o lună, 20% din noii posesori de Card Finans Avantaj câştigaţi fiind atraşi pe baza recomandărilor clienţilor existenţi.
Banca oferă, la schimb, pentru numele şi datele de contact a celor recomandaţi, un bonus de cinci euro net pentru fiecare card acordat prietenilor tăi. Bonusurile se vor cumula separat de limita de credit, în contul de bonus, iar banii pot fi folosiţi pentru cumpărături în reţeaua magazinelor partenere.
"Câţi prieteni convingi, atâţia bani faci", este ofensiva celor de la ING pentru creşterea clientelei la un produs nou. Pentru fiecare persoană convinsă să devină titularul unui cont curent se oferă 30 de lei. Efortul presupune trimiterea datelor personale şi semnătura celui care s-a hotărât să devină client.
Una din cele mai eficiente metode
La Raiffeisen tocmai s-a încheiat "Tombola referinţelor", promoţie la care premiul cel mare, oferit lunar prin tragere la sorţi, a fost de 500 de euro. De această dată, recomandarea unui client eligibil era valabilă pentru toate produsele băncii, nu doar pentru carduri