ONORARIU. Pentru reclama la noul Logan Kiss FM, Andreea Balan a primit, se pare, 5.000 de euro Sinceritate. Chiar daca si-a asociat imaginea cu Dacia, pe care o recomanda intr-un spot publicitar cantareata nu si-ar lua niciodata o astfel de masina
Cristina Constantin
Vedeta cu cel mai mare succes la public din campania Logan Kiss Fm, Andreea Balan, se rusina in vara anului trecut sa se afiseze la volanul unui astfel de automobil. Dintre cele cinci vedete care fac reclama Loganului, respectiv Andreea Banica, Miki, Delia, Anca Badiu si Andreea Balan, cea din urma are cele mai multe accesari pe blogul de promovare.
Din motive de marketing si, de ce sa nu spunem, de bani, Andreea Balan a facut uitat faptul ca in realitate nu agreeaza deloc masina nationala a romanilor, asa cum este denumita Dacia Logan.
Intrucat Peugeot-ul ei era in service, in sesiunea din 2006, (n.r. - anul trecut a terminat Facultatea de Jurnalism) Andreea a fost obligata sa imprumute masina mamei ei, un Logan rosu. De teama sa nu fie vazuta intr-o Dacie, lucru care i-ar fi stirbit, dupa parerea sa, din aura de vedeta, cantareata a parcat undeva pe o strada laturalnica, in spatele Universitatii Spiru Haret din Bucuresti. Un loc ferit de ochii curiosi ai presei si ai colegilor ei.
Acum, Andreea Balan si-a asociat imaginea cu masina care acum un an nu-i facea cinste. Desi exista cazuri in care companiile auto dau masini vedetelor sa le conduca pentru a le face reclama, in acest caz nici nu s-a pus problema.
"Probabil ca s-au gandit ca toti avem masini mai bune si nu vom vrea sa conducem Dacia. Nu mi-as lua Dacia Logan pentru ca imi trebuie o masina foarte puternica in depasiri", ne-a declarat Andreea Balan. "Am mers cu Loganul mamei mele si se conduce usor, e adevarat, dar pe de alta parte nu m-as vedea intr-unul", a continuat ea.
Vrea sa-si vanda Peugeot-