Audi va construi in maxim 2 ani o masina care sa intre intre A6 si A8 si se va numi A7. Altfel spus, recent lansatul coupe A5 se va regasi si intr-o varianta cu patru usi.
Acest model va ajunge in piata la aproximativ un an de la lansarea modelului de coupe. Ca toate celelalte clase ale Audi, A7 va primi si o versiune supersportiva care se va numi S7.
In 2009, Audi va avea in primul rand o opriune hibrida sub capota oricarui model, cu atat mai mult a exclusivistului A7.
A7 va dispune de motorizari FSI, TFSI si TDI-uri. Modelul supersportiv S7 poate fi motorizat de actuala uzina de sub capota S6, V10-cele de 5.2 litri.
Aspectul exterior al coupe-ului va pastra actuala linie de design a Audi.
In ceea ce priveste pretul, A7 va costa cu siguranta cel putin la fel de mult ca un A8.
Audi va construi in maxim 2 ani o masina care sa intre intre A6 si A8 si se va numi A7. Altfel spus, recent lansatul coupe A5 se va regasi si intr-o varianta cu patru usi.
Acest model va ajunge in piata la aproximativ un an de la lansarea modelului de coupe. Ca toate celelalte clase ale Audi, A7 va primi si o versiune supersportiva care se va numi S7.
In 2009, Audi va avea in primul rand o opriune hibrida sub capota oricarui model, cu atat mai mult a exclusivistului A7.
A7 va dispune de motorizari FSI, TFSI si TDI-uri. Modelul supersportiv S7 poate fi motorizat de actuala uzina de sub capota S6, V10-cele de 5.2 litri.
Aspectul exterior al coupe-ului va pastra actuala linie de design a Audi.
In ceea ce priveste pretul, A7 va costa cu siguranta cel putin la fel de mult ca un A8.