Un videoclip care promoveaza un nou parfum pentru femei, creat sub marca lui Sean "Diddy" Combs, nu va fi difuzat de televiziuni fiind considerat prea provocator si sexy, anunta NewsIn.
Cele doua spoturi pentru "Unforgivable Woman" , unul de 30 de secunde si celalalt de 60 de secunde au fost respinse de reprezentantii televiziunilor, care au cerut ca ele sa fie editate pentru ca sunt prea incitante.
Potrivit ziarului "The New York Post" inclusiv postul MTV a obiectat la difuzarea spotului video, insa Combs, care a fost producatorul clipului si apare in spot, a refuzat editarea reclamei si a lansat-o online, pe pagina sa de MySpace.
Clipul il infatiseaza pe artist alaturi de modelul Jessica Gomez, in holul unui hotel din New York, pe scari, dar si in camera de hotel.
"Cred cu tarie ca acest film trebuie vazut si judecat de public mai degraba decat de directori executivi", a spus muzicianul. "Multa lume ar putea sa nu aprecieze contextul ei senzual si sexual, dar e important sa ia decizia personal."
Combs, care are 37 de ani, a castigat recunoastere in anii '90 ca producator si cantaret de rap. El conduce una dintre cele mai de succes case de productie, Bad Boy Entertainment, dar are si o linie vestimentara numita Sean John. in 2006, el a lansat parfumul barbatesc "Unforgivable".
Un videoclip care promoveaza un nou parfum pentru femei, creat sub marca lui Sean "Diddy" Combs, nu va fi difuzat de televiziuni fiind considerat prea provocator si sexy, anunta NewsIn.
Cele doua spoturi pentru "Unforgivable Woman" , unul de 30 de secunde si celalalt de 60 de secunde au fost respinse de reprezentantii televiziunilor, care au cerut ca ele sa fie editate pentru ca sunt prea incitante.
Potrivit ziarului "The New York Post" inclusiv postul MTV a obiectat la difuzarea s