EFG Eurobank Securities, divizia de brokeraj a grecilor de la EFG European Financial Group, intentioneaza sa se extinda si pe piata de retail a serviciilor de brokeraj, respectiv investitori individuali, societatea lucrand in prezent preponderent cu fondu
Reprezentantii societatii mizeaza pe reteaua vasta a bancii mama (Bancpost), dar spun ca extinderea va presupune un efort suplimentar, atat pe partea de logistica, cat si in ceea ce priveste research-ul si trading-ul.
"Intentionam sa acoperim si acest segment si credem ca societatea noastra are un potential important de dezvoltare avand in vedere resursele putin exploatate ale grupului EFG si ale bancii. Ne vom concentra insa in continuare pe investitorii institutionali, clientii nostri traditionali", a declarat pentru ZF Ioana Vladila, directorul general al EFG Eurobank Securities.
Compania se afla intre primii zece intermediari de pe Bursa de Valori din punctul de vedere al rulajului, iar cea mai mare parte a clientilor sai este reprezentata de investitori institutionali, fonduri de investitii sau fonduri de hedging.
Reprezentantii EFG Securities spun ca au in plan extinderea pe segmentul de retail, dar ca deocamdata piata nu este destul de puternica. Ei adauga faptul ca intentioneaza sa se foloseasca de reteaua bancii mama pentru a castiga un segment cat mai important de investitori si ca tinta o vor reprezenta insa clientii bancii cu resurse financiare peste medie.
Viziunea celor de la societatea de brokeraj este una mult mai ampla. Ei doresc sa ofere clientilor din banci, servicii integrate de investitii in active, asa cum se intampla in Grecia, acolo unde grupul isi are sediul central.
"Vrem ca atunci cand clientul intra intr-o sucursala a bancii sa i se propuna mai multe alternative de investire. Pe de-o parte, sunt clasicele depozite, apoi fondurile de pens