- Social - nr. 182 / 18 Septembrie, 2007 Cel mai mare magazin de tip hipermarket din Targu-Mures a fost deschis ieri, urmand sa primeasca, incepand de astazi, se spera, "botezul" cu mii de cumparatori. Magazinul, situat in strada Gheorghe Doja nr. 243 este unul impresionant. El are o suprafata de vanzare de 8.500 de mp, 40 de case de marcat, o parcare de 1.600 de locuri si reprezinta o investitie de 40 de milioane de euro. Hipermarketul este si "ancora" unui amplu proiect comercial, "European Retail Park Targu-Mures", care cuprinde un mall cu 100 de magazine si restaurante, un magazin de bricolaj Baumax, un magazin Media Galaxy, precum si un magazin de mobila Mobilia. Auchan a avut un proiect de expansiune extrem de ambitios pentru piata din Romania. Dupa primul hipermarket, la Bucuresti, in noiembrie anul trecut, pentru 2007 a programat deschiderile a 3 noi magazine: la Targu-Mures, Cluj-Napoca si Pitesti, iar pentru anii urmatori ritmul prevazut de deschideri este 3-4 hipermarketuri pe an. Grupul Auchan este unul dintre cei mai importanti retaileri din lume. In cifre, acest grup se prezinta astfel: 12 tari, 3 continente, 393 hipermarketuri, 718 supermarketuri, 307 centre comerciale Immochan, Banca Accord, 175.000 de angajati, 1,13 miliarde de clienti in 2006. Marca Auchan dateaza din anul 1961. Gerard Mulliez infiinteaza primul magazin Auchan la Rubaix, langa Lille, dar data cea mai importanta pentru Romania este 7 noiembrie 2006 _ cand s-a deschis aici primul hipermarket. Caracteristicile hipermarketurilor Auchan - dezvoltare dinamica, politica de expansiune sustinuta: 25 de magazine noi in 2005 si alte 20 in 2006, strategie orientata catre client - oferta de produse bine adaptata si numeroase promotii, echipe de angajati responsabili si profesionisti, comert durabil, politica activa pentru protectia mediului, parteneriate cu intreprinderile locale. Auchan intret