Compania americana si-a modificat estimarile in privinta necesarului de avioane al Chinei in urmatorii 20 de ani, de la 2.900 de aeronave la 3.400 de aeronave, informeaza CNBC. Valoarea acestora ar urma sa se ridica la 340 de miliarde de dolari. Numarul de zboruri interne din China a crescut de 16 din 1990 pana in prezent, iar Boeing estimeaza o crestere anuala a numarului de calatori de 9%. Boeing considera ca piata din China va creste de 5 ori pana in 2026 si o va depasi pe
Compania americana si-a modificat estimarile in privinta necesarului de avioane al Chinei in urmatorii 20 de ani, de la 2.900 de aeronave la 3.400 de aeronave, informeaza CNBC. Valoarea acestora ar urma sa se ridica la 340 de miliarde de dolari.
Numarul de zboruri interne din China a crescut de 16 din 1990 pana in prezent, iar Boeing estimeaza o crestere anuala a numarului de calatori de 9%.
Boeing considera ca piata din China va creste de 5 ori pana in 2026 si o va depasi pe cea americana. China va ramane a doua piata pentru Boeing in urmatorii 20 de ani, dupa Statele Unite.
Compania americana se afla la concurenta cu Airbus in privinta Chinei, ambii producatori incercand sa livreze cat mai multe avioane celor trei principali operatori, China Southern Air, Air China si China Eastern. Totodata, Boeing estimeaza ca 1 din fiecare 10 aeronave produse in urmatorii 20 de ani va ajunge in China.
Sursa: CNBC