Grupul Yahoo! a lansat o noua aplicatie de comunicare pe Internet care functioneaza precum MySpace si a achizitionat furnizorul de servicii de e-mail Zimbra pentru 350 de milioane de dolari, scrie presa internationala.
In incercarea de a cuceri piata site-urilor de socializare dominate de MySpace si Facebook, Yahoo a lansat o invitatie pentru toti neutilizatorii sai sa testeze noul Mash.
Una dintre inovatiile acestui nou site este ca permite utilizatorilor sa modifice inclusiv profilele celorlalti membri.
Lansarea noului site vine dupa ce reteaua sociala Yahoo 360, aparuta in 2005, nu a avut succesul asteptat, nereusind sa se claseze nici macar intre primele zece site-uri de profil.
Yahoo a anuntat si achizitionarea Zimbra, furnizor de servicii e-mail mai ales pentru Universitati, ca o alternativa mai ieftina la Microsoft Exchange. Este, de asemenea, un concurent al programelor gratuite online precum Google Calendar.
Yahoo are peste 250 de milioane de utilizatori ai serviciului Yahoo Mail.
Grupul Yahoo! a lansat o noua aplicatie de comunicare pe Internet care functioneaza precum MySpace si a achizitionat furnizorul de servicii de e-mail Zimbra pentru 350 de milioane de dolari, scrie presa internationala.
In incercarea de a cuceri piata site-urilor de socializare dominate de MySpace si Facebook, Yahoo a lansat o invitatie pentru toti neutilizatorii sai sa testeze noul Mash.
Una dintre inovatiile acestui nou site este ca permite utilizatorilor sa modifice inclusiv profilele celorlalti membri.
Lansarea noului site vine dupa ce reteaua sociala Yahoo 360, aparuta in 2005, nu a avut succesul asteptat, nereusind sa se claseze nici macar intre primele zece site-uri de profil.
Yahoo a anuntat si achizitionarea Zimbra, furnizor de servicii e-mail mai ales pentru Univers