Administratorii au mărit comisionul agenţilor de marketing pentru atingerea cotei de piaţă prognozate Compania, autorizată pe ambele sisteme de pensii (obligatorii şi facultative), a
Administratorii au mărit comisionul agenţilor de marketing pentru atingerea cotei de piaţă prognozate
Compania, autorizată pe ambele sisteme de pensii (obligatorii şi facultative), a atras 4.820 de clienţi pe pensiile private obligatorii în prima zi a campaniei de aderare şi urmăreşte atragerea a 150-200.000 de contribuitori. În Ungaria, compania este lider de piaţă şi a avut un randament în ultimii cinci ani de 9,83%.
OTP Fond de Pensii vrea să ducă o campanie transparentă de informare pentru participanţii la pilonul II şi va afişa zilnic şi gratuit, pe site, informaţiile despre conturile individuale. "Recomand participanţilor la fondurile de pensii să nu aştepte doi ani pentru a se edifica asupra randamentelor fondului unde a contribuit, ci să urmărească evoluţia acestora la şase-şapte luni", a declarat Marius Floarea, preşedintele OTP Fond de Pensii.
"Reţeaua noastră numără 2.103 agenţi de marketing autorizaţi, la care se adaugă şapte brokeri. Comisionul mediu pentru fiecare client atras care va reveni unui agent se ridică la 30 de euro", a adăugat Floarea.
Acesta a apreciat că în prima zi a campaniei de aderare au fost semnate peste 150.000 de contracte, adică 5% din totalul vizat al pieţei, de 2,7-3 milioane de potenţiali clienţi.
Comisioanele plătite agenţilor vor depăşi 100 milioane de euro
"În ultimele trei zile, unii administratori au decis să majoreze comisioanele care urmează să fie încasate de agenţi pentru a-i stimula şi mai mult, iar reacţia clienţilor mari este de aşteptare. Vor semna pentru cine va da mai mult", a declarat Floarea.
Reprezentantul OTP Fond de Pensii a atras atenţia că un comision ridicat înseamnă cheltu