Libra Bank va colabora cu agentia Friends Advertising pentru o noua campanie de comunicare, axata pe promovarea unei imagini care sa reflecte obiectivele de extindere ale bancii. Orientata catre deservirea profesiilor liberale din domeniile medical, juridic, contabilitate/audit, farmacie, arhitectura, IMM, Libra Bank isi propune sa se extinda si catre alte segmente de profesii liberale, dar si catre IMM-uri. Astfel, campania Friends Advertising este creata dupa un concept creativ declina
Libra Bank va colabora cu agentia Friends Advertising pentru o noua campanie de comunicare, axata pe promovarea unei imagini care sa reflecte obiectivele de extindere ale bancii.
Orientata catre deservirea profesiilor liberale din domeniile medical, juridic, contabilitate/audit, farmacie, arhitectura, IMM, Libra Bank isi propune sa se extinda si catre alte segmente de profesii liberale, dar si catre IMM-uri. Astfel, campania Friends Advertising este creata dupa un concept creativ declinabil pe diferite produse pentru liberi profesionisti si IMM-uri, dar si pentru produsele de retail (carduri, credite de nevoi personale, depozite si internet banking).
In plus, Libra Bank are in vedere dezvoltarea unei platforme de e-banking, care sa permita clientilor persoane fizice accesul rapid prin Internet, la produsele bancii. Pentru a isi atinge obiectivele, Libra Bank va dezvolta si canale de comunicare noi, virtuale, cu focus pe new media.
Colaborarea dintre Libra Bank, membra a grupului american de investitii New Century Holdings, si agentia Friends este valabila si pentru 2008.
Sursa: Capital